Saturday 19 November 2011

Pengajaran Mikro

7 comments:

ISZA said...

Menarik. Murid kelihatan teruja dengan aktiviti. Penerangan cikgu jelas. Cikgu berjaya menyediakan murid untuk mengikuti proses P&P yang seterusnya.

Rawaida Osman said...

aktiviti yang disediakan sangat menarik. murid seronok dan suara cikgu jelas.

Cikgu LIM said...

Menarik....dan set induksi yang berbaloi-baloi.....murid-murid juga kelihatan ceria....Cikgu nyer pun nampak kulus dah...hehehhe....set induksi ni pasti disusuli dengan kepingan kad manila yang menunjukkan pecahan....kan3....bagus Ros...cuma lagi akak rasa kena perlahnkan pertuturan guru...supaya lebih jelas dan membantu murid-murid yang slow ...hehehe

Rosmaizan bt Othman said...

Terima kasih Cikgu Isza,Rawaida Osman dan Cikgu Lim...pandangan daripada cikgu-cikgu semua amat saya hargai dan menjadi panduan buat saya di masa-masa akan datang.

Fizzana2007 said...
This comment has been removed by the author.
Fizzana2007 said...

Tahniah! Set Induksi sangat berjaya merangsang minat murid. Utk penambahbaikan, cikgu boleh bahagikan kek kpd semua murid kerana hadiah bertuah tersebut bukan token yang boleh dikumpul. Misalnya, pecahan kek kepada 2,4,6,8.12 dan seterusnya mengikut giliran murid. Murid akan rasa lbih gembira menikmatinya. Apapun, syabas atas usaha cikgu. Ikhlas drp Aziana.

Rosmaizan bt Othman said...

Terima kasih cikgu Fizzana..betul tu..InsyaAllah akan datang..errmm...tp x tahan budget ler..kalau dah grade lain ler kot..sesekali guna bhn maujud mcm ni..budak2 excited sgt2..seronok tgk telatah diorg..tqqvm..for your comment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...